reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adam Priščák

Adam Priščák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som podnikavý študent a medzi moje záujmi patria informačné technológie a fotenie. Pôsobím pod prezývkou Adamos. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePočítačeAnglickoSkolstvoFinancieSúkromnéNezaradené

reklama

Počítače

iPod - novinky

Adam Priščák

iPod - novinky

V utorok, 12.septembra, spoločnosť Apple predstavila nové rady obľúbených mp3 prehrávačov iPod. Tu predstavujem prvé dotyky noviniek.

  • 15. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 750x
  • 0
Raz sa celí vymažeme

Adam Priščák

Raz sa celí vymažeme

Túto múdru vetu raz povedal môj strýko, ja som sa nad tým zamyslel a natoľko ma to inšpirovalo, že som o tom musel napísať tento článok.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 682x
  • 3
Raz si také kúpim… - Mac

Adam Priščák

Raz si také kúpim… - Mac

V poslednom čase som sa začal trochu viac zaujímať o počítače spoločnosti APPLE. Doteraz som bol jednoznačný fanúšik klasického PC, ale MAC ma presvedčil.

  • 24. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 983x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu