reklama

Anglicko cez objektív – po schodoch

Dal som si večer sprchu a ako som vychádzal z kúpelne a na chodbe bolo také prítmie, všimol som si aké nádherné obrazy dokáže vytvoriť aj obyčajné zábradlie. Neváhal som, hneď som zobral foťák a už si to môžete vychutnať aj vy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

A nakoniec taka mala sranda, co ma napadla...

Obrázok blogu

Adam Priščák

Adam Priščák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som podnikavý študent a medzi moje záujmi patria informačné technológie a fotenie. Pôsobím pod prezývkou Adamos. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePočítačeAnglickoSkolstvoFinancieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu